You are most welcome to Africa! - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Susanne Geerts - WaarBenJij.nu You are most welcome to Africa! - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Susanne Geerts - WaarBenJij.nu

You are most welcome to Africa!

Door: Susanne Geerts

Blijf op de hoogte en volg Susanne

17 Februari 2014 | Nederland, Meppel

We zijn in Afrika! Slechts drie dagen hier en nu al een hoop meegemaakt. Waar moet ik beginnen.. De vlucht ging goed! Ondanks dat we het vliegtuig bijna gemist hadden. Toen we uit het vliegtuig stapten was het zo'n 35 graden! Eerst maar wat lagen kleding uitgetrokken dus! Na een lange busreis de volgende dag met gezang en gepreek van een afrikaanse vrouw kwamen we aan op de plaats van bestemming waar we hartelijk werden ontvangen.

We hebben een erg leuk huisje met twee slaapkamers, woonkamer, keuken, douche en toilet. Wel moest het even schoongemaakt worden, want het had twee maanden leeggestaan! De meeste salamanders zijn we nu wel kwijt, op 1 na die we maar niet weer kunnen vinden..

De mensen zijn hier erg vriendelijk en behulpzaam. Iedereen wil wel een praatje maken. Ze helpen ons de taal te leren en doen hun best ons thuis te laten voelen.

Ik wil iedereen bedanken die zo heeft mee geleefd en dat nog steeds doen, voor alle lieve berichtjes, cadeautjes en bemoedigingen. Ik heb het hier erg naar m’n zin met de andere twee meiden. We hebben ons huisje tot een thuis gemaakt met alle foto’s en kaartjes die we hebben meegekregen.

Morgen zullen we echt beginnen met onze stage. Deze start om acht uur omdat we eerst onze stageperiode gaan plannen en rondgeleid zullen worden! Ik ben benieuwd:)

Liefs Susanne

• 17 Februari 2014 - 14:45

Marjan:

Heeee meissie,

Leuk dat je er al wat op hebt gezet :)
    Geniet van alle belevenissen daar en hopelijk kunnen we gauw even skypen!
    Succes op stage morgen!!

Daphne:

Leuk om wat te lezen. Succes morgen! X

• 17 Februari 2014 - 17:04

Martijn:

Hey lief zusje, Wat leuk om te lezen dat het allemaal goed gaat. Hoe is het eten daar? Leuk dat jullie een huisje hebben met alles er op en er aan. Succes morgen met je eerste stage dag en geniet van het mooie weer ;). Dikke kus en knuffel van je grote broer, Fiona, Levi en Lea :)

• 17 Februari 2014 - 18:23

Sylvia Koning:

Hoi hoi, lekker een eindje weg, ik wens jouw alle succes en een super mooie tijd!!

• 17 Februari 2014 - 19:05

Marianne:

Fijn voor je dat je het leuk lijkt.Ga vooral genieten.
    Lieve groet vanuit Meppel Jack Marianne en Bram

• 17 Februari 2014 - 20:27

Marjon:

Hoooi suusterd! Fijn dat je de vlucht hebt overleefd, en de eerste salamanders etc. Goed begin is er dus! Succes morgen en geniet vooral! ( en beetje hard werken ook..:-))
    Dikke kus van je schoonzus! (En robert, merijn en Ronja)

• 17 Februari 2014 - 21:59

Danielle:

Super! Fijn dat de reis goed is verlopen en dat jullie hartelijk ontvangen zijn.
    ...Laat het avontuur maar beginnen ;-)
    Wij zijn benieuwd.

• 17 Februari 2014 - 22:31

Anneminke:

Hai Susanne, wat goed dat we even wat van je horen! Ik hoop dat je een superleuke en goeie tijd tegemoet gaat. Veel succes bij het wennen aan de warmere temperaturen dan hierzo;-).
    We denken aan je, groetjes Anneminke.

• 17 Februari 2014 - 22:47

Janny Drost:

Hallo nichtje,

Ik hoorde van je moeder, dat je al in Ghana zit.
    Erg leuk om je belevenissen te lezen.
    Ik hoop, dat je een hele fijne tijd hebt daar. Het begin lijkt wel goed en spannend.
    Ik vind het erg dapper, dat je dit doet.

Liefs,
    Tante Janny

• 18 Februari 2014 - 08:50

Wolien:

Hoi Susanne, mooi dat je goed bent aangekomen!
    Geniet van de mooie dingen die je in Ghana op doet.
    Groetjes, Arend, Rien, Nina en Wolien

• 18 Februari 2014 - 09:12

Johan:

Heeey Snuusie,

Goed om te horen dat alles goed is gegaan en dat je het naar je zin hebt :D!! Hoe waren de eerste dagen in het ziekenhuis? We zitten natuurlijk met smacht te wachten op foto's !!

Geniet ervan en laat maar met regelmaat iets horen, vinden we fijn.

Groetjes je broer

• 18 Februari 2014 - 09:45

Joanne:

Hee Suus!
    Wat een leuk welkom :) Fijn dat jullie goed zijn aangekomen :) Ben benieuwd naar de rest van je ervaringen, veel plezier en succes!
    Xx Joanne

• 18 Februari 2014 - 13:06

MJ:

Klinkt als een goed begin! Heel veel plezier en succes daar suuuuus! xxxx

• 18 Februari 2014 - 21:07

Je Oudste Nichtje:

Hallo Susanne,
    Leuk om op deze manier van je te horen .
    Veel succes daar.

• 19 Februari 2014 - 22:35

Wilma Geerts:

Susanne, leuk dat je iedereen zo op de hoogte houdt.
    Geniet maar van de periode dat je daar bent.
    Groet Johan Wilma Mirjam Remco

• 26 Februari 2014 - 20:23

Hilde Bouknegt:

Hee Susan, wat fijn dat je een goede reis hebt gehad. We zien uit naar een volgend bericht. En bidden voor je

Liefs Hilde